duminică, 3 februarie 2008

Creasta Nordica a Pietrei Craiului 2-3 februarie 2008

Echipa: Valentin, Muha, Silvia, Andrei, Octavian si eu, Viorica.

Dupa cateva conferinte pe mess vineri la ora 12 eram hotarati unde vom merge in we si cine. Ne dam intalnire vin­eri seara la ora 18 in Bucuresti la Dristor cu Muha si Vali, urmand sa o luam pe Silvia de la Piata Presei. Dupa ce scapam de aglomeratia din Bucuresti si de pe DN1, ajungem pe la 22.30 in Zarnesti la Gura Raului unde ne echipam si o luam frumos la frontale spre Fantana lui Botorog si apoi prin padure pe BG spre Cabana Curmatura. Pana la Curmatura am avut batute urme, facandu-ne drumul mai usor.

La bancuta.
Carpati.org

In jurul orei 2 am ajuns la Curmatura unde ne astepta catelu.Carpati.org

Aici am fost primiti de cabanier, care ne-a aprins lumina in sala de mese sa mancam. Multimim inca o data pe aceasta cale pentru ospitalitatea cu care am fost primiti mai ales la aceea ora.

Aici am pus de o masa copioasa cu sunca, sunculita si ceapa rosie si stinsa cu bere. Pe la 3.30 dimineata ne-am dus la culcare.Carpati.org

Dimineata la ora 8 s-a dat cu greu desteptarea , nu aveam incotro, trebuia sa facem creasta asa cum ne propusesem.

Dupa ce ne-am facut provizii de ceai in jurul orei 9 am plecat pe traseu.Carpati.org

Un pinguin alpinist suparat Carpati.org

De la cabana Curmatura ni s-a alaturat si Andrei.

Pana la lanturi Vali si Octavian au batut urme prin zapada destul de mare si afanata.

Poza de grup in Saua Crapaturii.Carpati.org

Carpati.org

Fabrica de croitorie reparand parazapezile Carpati.org

In zona lanturilor am fost depasiti de trei baietii care ne-au batut urme pana la Grind 1.Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Vedere de pe Vf. Turnu.

Carpati.org

Zarnesti.

Carpati.org

Piatra Mica, iar in fundal Bucegii.Carpati.org

Zoom pe Bucegi.

Carpati.org

Zoom pe Zarnesti.

Carpati.org

Poza de grup pe Vf. Turnu.Carpati.org

Continuarea crestei de la Vf. Turnu spre Vf. La Om (Piscul Baciului)Carpati.org

Muha, ptr. prima data la coltari Carpati.org

Aici ne-am echipat cu coltarii.Carpati.org

Carpati.org

Pinguini pe Vf. Padina Popii. Carpati.org

Poza de grup pe Vf. Padina Popii.Carpati.org

Carpati.org

La lanturile dintre Vf. Padina Popii si Vf. Ascutit.Carpati.org

Carpati.org

Pe Vf. Ascutit.

Carpati.org

Am ajuns la ref. Ascutit in jurul orei 15, fiind un pic cam obositi am decis sa ramanem aici ptr ca nu aveam timp sa ajungem pe lumina la Grind 2.Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Dupa o masa copioasa pe la 17 am iesit afara la o sedinta foto cu apusul soarelui.Carpati.org

Pinguini zgribuliti.

Carpati.org

Carpati.org

Expozitie de echipament.

Carpati.org

In sacii de dormit.

Carpati.org

Octavian ceva mai curajos, seara s-a dat jos din sac si a pregatit ceaiul ptr. a doua zi.Carpati.org

Pe seara au mai venit la refugiu 2 barbati si o femeie, fiind prea multi unul dintre baieti a hotarat sa doarma afara sa-si incerce echipamentul. Toata noaptea a batut vantul destul de tare, dimineata cand a intrat in refugiu sacul de dormit avea gheata pe el, fiind nevoit sa-l scuture cu pioletul.

Dimineata, vantul si ceata ne-a facut sa iesim cu greu din saci. In momentul in care am iesit afara sa vedem in ce directie o luam, intr-un minut ceata s-a ridicat si ne-a aratat drumul spre creasta.

In jurul orei 9.30 am plecat de la refugiu.Carpati.org

Carpati.org

Inainte de coborare o scurta rugaciune Carpati.org

Valcelul cu Fereastra.

Carpati.org

Orga Mare.

Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Silvia dand lectii de acrobatie. Carpati.org

Coborarea de pe Timbalul Mic.Carpati.org

Cel de-al doilea grup de pinguini (Radu, Cristina, Alin, Ovi) care veneau de la Grind spre Ascutit.Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

In timp ce urcam pe Clai s-a lasat ceata si tot restul crestei pana pe Vf. La Om a fost asa.Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Carpati.org

Poza de grup pe Vf. La Om­Carpati.org

Coborarea pe Coltii Gainii (trasul de iarna spre ref. Grind 1).Carpati.org

La ref. Grind 1

Carpati.org

La intrarea pe drumul forestier ce duce prin Prapastii.Carpati.org

Carpati.org

La fantana lui Botorog am facut jonctiunea cu cea de-a doua echipa de pinguini mergand impreuna la Gura Raului, unde ne-am luat la revedere de la Andrei.

Jertfa lui Cristina ptr. prima tura la coltari. Carpati.org

La Riviera unde am servit cate o ciorbita, fripturica, papanasi si bere pasagerii, cafea soferii . Se pare ca acest loc s-a consfitit ca fiind al 2 loc de intalnire al pinguinilor carpatisti.Carpati.org

Autor RT: Viorica

Foto: Andrei, Silvia, Viorica.­­

Niciun comentariu: